إمكانية القابليات التسويقية في تعزيز إستراتيجية التوجه نحو السوق دراسة تطبيقية في الشركة العامة لاسمنت الجنوب /معمل اسمنت الكوفة الجديد
DOI:
https://doi.org/10.36325/ghjec.v10i30.5456Abstract
المستخلص
رض: یهدف البحث إلى الكشف عن العلاقة والأثر بین القابلیات التسویقیة من خلال أبعادها (قابلیات إدارة
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2014-11-01
How to Cite
العطوي م. ح. (2014) “إمكانية القابليات التسويقية في تعزيز إستراتيجية التوجه نحو السوق دراسة تطبيقية في الشركة العامة لاسمنت الجنوب /معمل اسمنت الكوفة الجديد”, Al-Ghary Journal of Economic and Administrative Sciences, 10(30). doi: 10.36325/ghjec.v10i30.5456.
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2014 مهند حمید العطوي
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
which allows users to copy and create excerpts and summaries, and thus create new scientific works from the article or modify it and benefit from the scientific material, provided that the user refers to the link to the original article