تطبيق عناصر الجوده الشاملة في القطاع الفندقي دراسة ميدانية في شركة فندق بابل
DOI:
https://doi.org/10.36322/jksc.v1i5.4660Abstract
يشغل موضوع الجودة مكان الصدارة في الخطط الاستراتيجية لاي منظمة اعمال خدمية بوصفها احدى اهم الاسبقيات التنافسية بسبب تنافس في سبيل الوصول الى اكبر شريحة ممكنة من الزبائن لذا وجب الاعداد والتهيئة للجودة وهذا امر يجتاج الى جهد وعناء وامكانيات وكفاءات وخبرات في مجالات متنوعة اذا المشكلة هي كيفية التعامل مع ادارة الجودة لاجل تطبيق هذه الجودة الشاملة في القطاع الخدمي السياحي الفندقي وذلك عن طريق تحسين عملية الخدمة الفندقية وتحقيق رضا الزبون.Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 مركز دراسات الكوفة
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Permit others to distribute and copy the manuscript, to create extracts, abstracts, and other revised versions, adaptations, or derivative works of or from the manuscript (such as a translation), to include in a collective work, to text or data mine the article, even for commercial purposes, as long as they credit the author(s), do not represent the author as endorsing their adaptation of the article, and do not modify the article in such a way as to damage the author''''s honor or reputation. Further details are found at Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)