امكانية تطبيق مداخل التحسين المستمر في التعليم الجامعي دراسة ميدانية في كلية الادارة
DOI:
https://doi.org/10.36322/jksc.v1i12.4900Abstract
تبين لنا في هذا البحث التغيير والتعديل بشكل مستمر وذلك بأستخدام خطوات كبيرة مفاجئة ، اعتمادَ على تكنولوجيا مُقدمة واشخاص محدين(جهد فردي) اعتماداَ على فلسفة المدراء الامريكان وهو ما يطلق عليه الابداع والاعتماد على انجاز التحسين من خلال خطوات صغيرة وبشكل تدريجي وثابت يشترك فيها جميع افراد المنظمة وهي الطريقة اليابانية، في التعامل مع التغير ، وفي التعليم العالي نحتاج الى مخرجات بنوعية جيدة.،مختبرات وفرص عمل .Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 مركز دراسات الكوفة
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Permit others to distribute and copy the manuscript, to create extracts, abstracts, and other revised versions, adaptations, or derivative works of or from the manuscript (such as a translation), to include in a collective work, to text or data mine the article, even for commercial purposes, as long as they credit the author(s), do not represent the author as endorsing their adaptation of the article, and do not modify the article in such a way as to damage the author''''s honor or reputation. Further details are found at Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)