اثر التكامل بين قيمة الزبون واستراتيجيات النمو في اداء الاعمال دراسة تحليلية في معمل الالبسة الجاهزة في النجف الاشرف
DOI:
https://doi.org/10.36322/jksc.v1i19.5335Abstract
ان التسابق المعرفي والتنافسي في بيئة الاعمال جعل النظم التقليدية متقادمة والتصدي الحقيقي امام منظمات العمل يكمن في اعادة هندسة التجهيز لتكون اكثر تمركز حول قيمة الزبون , لذلك ينبغي بناء شبكات الالتحام الاستراتيجي لاجل تحسين الاستدامة التنافسية.
ومن هنا جاء دور البحث في تحليل الموجهات الاساسية لقيمة الزبون وكيفية توظيفها , واكدت نتائج البحث على اهمية التداخل بين قيمة الزبون واستراتيجيات النمو باتجاه تأهيل وتأطير نظرية قيمة الزبون ودورها في تحقيق الميزة التنافسية المستدامة .
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 مركز دراسات الكوفة
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Permit others to distribute and copy the manuscript, to create extracts, abstracts, and other revised versions, adaptations, or derivative works of or from the manuscript (such as a translation), to include in a collective work, to text or data mine the article, even for commercial purposes, as long as they credit the author(s), do not represent the author as endorsing their adaptation of the article, and do not modify the article in such a way as to damage the author''''s honor or reputation. Further details are found at Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)