معايير أخلاقيات العلم في كتب الكيمياء للدراسة المتوسطة في العراق و مدى امتلاك طلبة أقسام الكيمياء لهذه المعايير
DOI:
https://doi.org/10.36327/ewjh.vi19.9081Abstract
:يشهـد العالم تطورات عـلمية كبيـرة في مجالات عـدة, وعلى الرغـم من ما تقدمة من ايجابيات إلا أن قسماً منها له تأثيراته السلبية على الحياة والمجتمع كالتجارب النووية والأسلحة المحرمة والمستحدثات العلمية المثيرة للجدل, فضلاً عن الخروج عن أخـلاقيات العلم و البحث العلمي التي سجلت خـروقاً عديدة للعـديد من العلماء و الدول و الباحثين.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 عبد الرزاق شنين الجنابي
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
which allows users to copy, create extracts, abstracts, and new works from the Article, alter and revise the Article, and make commercial use of the Article (including reuse and/or resale of the Article by commercial entities), provided the user gives appropriate credit (with a link to the formal publication through the relevant DOI), provides a link to the license, indicates if changes were made and the licensor is not represented as endorsing the use made of the work.