تقوم طرائق التدريس السائدة واثرها على العملية التعليمية دراسة تطبيقية في جامعة الكوفة
DOI:
https://doi.org/10.36322/jksc.v1i3.4639Abstract
وفيه شرح الباحث منهجية الدراسة التي ابتدأها الباحث بالحديث عن أهمية البحث والحاجة اليه ثم الوقوف على مشكلة البحث ، وافرد دراسة عن الهدف من البحث ودراسة أخرى عن فرضيات البحث ثم وقف على الجانب النظري الذي بين فيه مفهوم طرائق التدريس وتصنيف هذه الطرائق واهميتها ثم الوقوف على إجراءات البحث ثم الاستنتاجات والتوصيات.Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 مركز دراسات الكوفة
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Permit others to distribute and copy the manuscript, to create extracts, abstracts, and other revised versions, adaptations, or derivative works of or from the manuscript (such as a translation), to include in a collective work, to text or data mine the article, even for commercial purposes, as long as they credit the author(s), do not represent the author as endorsing their adaptation of the article, and do not modify the article in such a way as to damage the author''''s honor or reputation. Further details are found at Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)