فاعلية التعلم المنظم ذاتيًا وفق نموذج ) زيمرمان "Zimmerman" ) في التحصيل ودافعية تعلم الفيزياء لدى طلاب الخامس الاحيائي
DOI:
https://doi.org/10.36327/ewjh.v3i24.8963Abstract
هد البحث دحلبح د ح لبحتعد العلد لف عليدالبحدتعل ل
بحمد ل بتيد ل فد ل مد ل)ل
زيم مدددددد Zimmerman (لفدددددد لبحت ددددددي ل
بفعيالتعل لبحفيزي ءلحطلابلبحخ مسلبلا يد ي ل،ل
حدددد لمدددد لخددددلا لبحت دددد لمدددد لبحف دددديتي ل
بح ف يتي لبلآتيتي :ل
1(للالي ج لف ل ل لاحدالح د ييالع د لمىدت ل
0.0 .(لثددي لمت ىدطل جدد لطددلابلبحمجم عددال (
بحتج يثيدددالبحتددد لىدددت سلعلددد ل فددد ل مددد ل)ل
زيم مدددد Zimmerman (ل مت ىدددطل ل جدددد ل
طددددلابلبحمجم عددددالبح دددد ثطالبحتدددد لىددددت سل
ث حط ي دالبلاعتي يددالفد لبختثدد لبحت دي لثمدد ل
بحفيزي
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 عقيل امير ظاهر
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
which allows users to copy, create extracts, abstracts, and new works from the Article, alter and revise the Article, and make commercial use of the Article (including reuse and/or resale of the Article by commercial entities), provided the user gives appropriate credit (with a link to the formal publication through the relevant DOI), provides a link to the license, indicates if changes were made and the licensor is not represented as endorsing the use made of the work.